Sayfalar

19 Nisan 2012 Perşembe


KUCAĞIMA ALDIĞIM GÜNDEN BERİ BENİ BAŞKASI YAPAN TEK VARLIK OĞLUM...

öyle çok zor bi bebekliği olmadı beni pek yormadı bebekken ama şu 2 yaş sendromu yok mu beni benden aldı oğlumla uzlaşmayı öğrendim inatlaşmak en son yapılması gereken şey bu dönemde çünkü o birr hayırcı!!! ne desek hayır ne istesek hayır neyseki okuduğum kitaplarla bu dönemi rahat bi şekilde atlattık size tavsiye edebileceğim en verimli kitap ALİ ÇANKIRILInın ÇOCUKLARA SÖZ GEÇİRME SANATI ben okudum ve çok faydasını gördümm bunun gibi daha bir çok kitap okudum ama en verimlisi bu. neyseki oğlum şuan 3 yaşındaa şimdii malumm  o evreleri atlattık uyumlu paylaşımcı girişken bir dönemdeyiz girdiği ortamlarda çok rahat arkadaş edinebiliyo şuan çok mutluyuz ufak tefek uzlaşamadığımız konular var ama oda bende dört dörtlük değiliz:) umarım tüm anneler benim gibi rahat geçirir bu dönemi çocuğu dinlemek anlamak çok önemlii... önümüzdeki sendromlar için gardımızı aldık bekliyoruzz:)))


İŞTE BENİM KUZUM:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder