Sayfalar

20 Nisan 2012 Cuma

yanına almaa demişlerdi.....

Aslında bugünlerde bizi zorlayan tek konu EFEnin yanımızda yatmaya iyice alışmış olması bebeklik döneminde yaklaşık 9 ay bizim odamızda yattı fakat yatağımız ayrıydı aynı odada olamamız benim biraz kolayıma geliyordu gece uyanmaları çok yoktu uyandığı zaman hemen beşiğinden yatağımıza alıyordum böylesi daha iyi diye düşündüm hep benim kokumla uyuyor uykusu benim yanımdayken daha derin oluyordu tabi bende rahat bir uyku çekiyordum :) Fakat artık Efe 3
yaşında uyku saati çok düzenli bir çocuk akşam 9 da uyuyor kendi yatağına yatırıyorum ama öyle proglamlamışki kendini uyandığında direk bizim yatağa geliyor ben bunun yanlış olduğunu anne babaların odasına girilmemesi gerektiğini kendimce her seferinde anlatıyorum ama bizim ufaklık öyle bahaneler uyduruyo ki kıyamayıp gene yanıma alıyorum. Önceleri bu benim hoşuma ve kolayıma gidiyor olsada artık buna bi son vermem gerektiğini çok iyi biliyorum bir kaç kitap aldım okudum bunlarda yazanları uygulamayı düşünüyorum umarım işe yarar.. hee bide o hiç bitmek tükenmek bilmeyen el kaşıma seanslarımız elimi kaşıyarak uyuyor ufakken de aynısını yapıyordu geçer dedim engellemedim ama şimdi elimi kaşımadan uyumuyor uyku saatinde benim el yıkamam yasak krem sürmem yasak küçük bey hışırtı çıkmayınca uyuyamıyomuş:)) bakalım şimdilik bunları atlatmaya çalışıyoruz oğlumla aslında büyüdükçe geçecek biliyorum ama erken tedbir almazsam onun için iyi değilmiş küçük gibi görünen sorunlar ilerde karşımıza daha büyük bir şekilde geri dönüş yapıyormuş.. Umarım bunlarda geçecek ama yerine hep yeni bir şey gelecek hiç bitmiyo olduğunu bilmek de güzel....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder