Sayfalar

1 Mayıs 2012 Salı

23 nisan çocuk bayramı:)

Efe ye günler öncesinden 23 nisanı anlattım napılır nedir nasıl kutlanır niye kutlanır anladığı kadarıyla anladı tabi benimki heveslendi heycanla bekledi geldi çattı 23 nisan sabahı güzelce kahvaltımızı ettik giyindik efe kravat takmak ıstedı  ''anne bugün bayyammış yaa kyavat takalım'' süslendik :) canım annem bizi almaya geldi zaten o olmasa biz napcaz bilmiyorum :) fenerbahçe dereağzı tesislerinde çok güzel bi şenlik ortamı yaratılmış çocuklar için ne ararsanız var oraya gittik kapsından içeri girdik efe '' anne çok güzel olmuş bu doğumgünü'' yavrum doğum günü olduğunu sanıyo halbukı 2 ay önce çok güzel bi partiyle kutlamıştık doğum gününü ama çocuk işte hevesini kırmadım beğendiğine sevindim dedim :)) çok eğlendi boymalar yaptık çizgi film kaharamanlarıyla resimler çekildik çimlerde koştuk oynatık çoştuk:) yani bu 23 nisanı kendi çocukluğumda yaşayamadığım güzellikte yaşattım oğluma oda bende çok güzel bi 23 nisan geçirdik bunu bize yaşatan fenerbahçe klubüne sonsuz teşekkürler resimlerinide en kısa sürede yüklicem şimdilik bukadar:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder