Sayfalar

21 Nisan 2012 Cumartesi

kreş mi devlet okulu anasınıfı mı???

Okul zamanımız geldi çattı daha dün minnacıkken zaman ne çabuk geçti büyüdü benim prensim. aslında bu konuda çok kararsızım malum okul yaşı bir yaş aşağıya çekildi e bu durumda anasınıfı yaşlarıda bir yaş aşağıya çekilmiş oluyo Efe zaten bu sene kreşe gidcekti daha geçen seneden araştırmalara başladım aklımda bir kaç yer var beğendiğim fakat şimdi kafamı kurcalayan devlet anasınıfınamı yollasam yoksa özel kreşemi diye düşünüyorum kontenjanlarda doluluk olmazsa bu sene gidebiliyo devlet anaokuluna ama yaşıtlarının çok fazla olmaması ve anasınıflarında klasik eğitim görücek olması beni çekimser kılıyor bu konuda kreşte kendi yaş grubunda olucak oyunla birlikte temel bilgileri öğrenicek faaliyetler daha fazla olucak daha memnun olucak dıye düşünüyorum ama araştırmalarım devam edicek daha önümüzde 5 ay var  bi kaç öğretmenden fikir alıp kararımı vericem sanırım çünkü bence önemli olan Efe nin nerde mutlu olacağı hakkımızda hayırlısı olsun bakalım gerçi şimdiden bana stres yaptı bu okul konusu ama evde yetişen çocukla kreşe veya anasınıflarına giden çocuklar arasında sosyallik olarak çok fark oluyor kendilerine güvenmeleri bağımsız bir birey olduklarını farketmesi için kesinlikle bütün pedagoglar öneriyor bu konu hakkında yazılcak çok şey var aslında ama şimdilik bu kadar ilerki zamanlarda umarım kararımı vermiş olurumm ve paylaşırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder